De Baby Spa is weer even gesloten, wat gebeurd er met mijn (betaalde) afspraak?
Had jij tussen dinsdag 15 december 2020 en dinsdag 9 februari 2021 een afspraak bij ons ingepland staan? Dan is er als het goed is telefonisch of per mail contact met je opgenomen met het bericht dat jouw afspraak helaas niet door kan gaan.
Mijn (deels) betaalde afspraak is geannuleerd
Ging het om een (deels) betaalde afspraak, dan heb jij een tegoedcode ontvangen. Met deze tegoedcode kun je zelf een nieuwe afspraak inplannen. Zorg er bij het maken van de afspraak wel voor dat je bent ingelogd met jouw persoonlijke klantaccount, want de code is persoonsgebonden.
De tegoedcode blijft 3 maanden geldig. Voldoende tijd dus om zodra wij weer open mogen een nieuwe afspraak in te plannen. Je kunt nu al zelfs een nieuwe afspraak inplannen voor na 9 februari als jij dit wil. Lukt dit toch niet? Geef dit dan op tijd bij ons aan, zodat we hem voor je kunnen verlengen. Eenmaal verlopen kunnen wij helaas geen nieuwe code meer voor je aanmaken.
Ook als jouw afspraak betaald is met een cadeaubon, geld deze oplossing voor jou.
Ik had mijn afspraak betaald met mijn Black Friday tegoed van de actie
Dan is dit tegoed na annulering automatisch weer op jouw klantaccount terug geboekt. De geldigheid van het tegoed is verlengt van 3 maanden naar 5 maanden. Je hebt dus 5 maanden de tijd na de aanschafdatum om jouw 2 Float & Massage arrangementen in te plannen. Dit betekent dat jij nog tot eind april de tijd heb om bij ons online je afspraak in te plannen.
Mijn baby is na 9 februari 2021 al ouder dan 8 maanden
Dan hebben we goed nieuws! In het nieuwe jaar starten we met ons nieuwe arrangement voor baby’s van 8-12 maanden. Dit betekent dat jij alsnog met jouw kleine kunt komen genieten zodra we weer open zijn. Je kunt jouw tegoedcode dus gebruiken voor dit nieuwe arrangement.
Mocht je nog vragen hebben, zijn wij enkel bereikbaar per mail of social media. We hopen jullie snel weer te zien in het nieuwe jaar! En voor nu hele fijne feestdagen toegewenst. 9